کد خبر: ۶۷۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 12 November 2018

تابناک / کاپیتان سپیدرود رشت امیدوار است در ادامه مسابقات لیگ برتر سرخپوشان به نتایج بهتری کسب کنند تا از قعر جدول رده بندی فاصله بگیرند.

حسین کعبی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری سرخپوشان گیلانی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: بعد از دو سال به اولین برتری خارج از خانه دست پیدا کردیم و کسی آن را باور نمی‌کند. خیلی سخت بود و هیجان فراتر از حد کنترل شده بود. انگار که به من دنیا را داده‌اند؛ خیلی‌ها می‌گفتند که سپیدرود می‌تواند در خانه و روی چمن مصنوعی حریفان را شکست بدهد و خارج از خانه مانند کبریت بی خطر است. الان خطاب به آنها آقایان می‌گویم که می‌توانند معنی یک تیم واقعی را ببینند.

او ادامه داد: خیلی‌ها برای خوش گذرانی به رشت آمده بودند و به فکر تیمداری نبودند. بازیکنانی جذب کردند که بیشتر تیم ضرر کند و به دسته پایین تر سقوط کند. حالا چشم آنهایی که در حسرت تیم پیدا کردن هستند کور شد.

کعبی درباره رویارویی با تیم سابقش گفت: من تنها می‌توانم به هواداران خودمان تبریک بگویم که کیلومترها از رشت به اهواز آمده بودند و با این پیروزی جشن گرفتند. دست‌شان درد نکند که ما را تنها نگذاشتند و با خوشحالی به رشت برگشتند که این یک دنیا برای ما ارزش دارد.

کاپیتان سپیدرود در خصوص یک پله صعود از قعر جدول گفت: ما باید به روند برتری‌هایمان ادامه بدهیم و شرایط خیلی سختی داریم. ما از لحاظ روحی روانی فوق العاده‌ایم و هیچ مربی ایرانی نمی‌تواند تیمی با چنین شرایطی را کنترل کند. کریمی شجاعت دارد که تیم را با نظم و انضباط کنترل می‌کند. با جان و دل کار می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و به هواداران قول می‌دهم نگران شرایط نباشند چون در اینجای جدول باقی نمی‌مانیم. هر بازی بازیکنان ما دوست دارند هدیه خوبی به علی آقا بدهند. حرص و جوشی که کریمی در جریان بازی می‌خورد در طول دوران بازیگری‌اش نداشت. وظیفه من است که چه در زمین باشیم و چه روی نیمکت به او کمک کنم و دوست نداریم به هیچ وجه او ناراحت باشد. خداراشکر که بهترین هدیه تولد را به کریمی دادیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ لیگ قهرمانان آسیا گفت: قهرمان واقعی پرسپولیس است، آنها با تیمی نصف و نیمه به این مرحله از مسابقات رسیدند و همه باید فوتبال جوانمردانه‌ای که برانکو ارائه می‌کند را یاد بگیرند. باید آسیا به این تیم افتخار کند که پرسپولیس موفق شد پرچم ایران را بالا نگه داشت. هواداران هم برای آنها کم نگذاشتند و ثابت کردند که برای برانکو احترام خاصی قائل هستند.

کعبی درباره وضعیت مالی سرخپوشان اظهار داشت: باید از آقای کریمی و رامین رضایی، مدیرعامل باشگاه نهایت تشکر را داشته باشیم که برای بازیکنان شرایط آرام و راحتی را فراهم کرده‌اند. از طرف بازیکنان از آنها تشکر می‌کنم و ممنون آنها هستیم که پشت هواداران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار